Gustavssons Stugor

Hastersboda Föglö
Åland

Bildgalleri

Hav, klippor, öar, roddbåt, fiske, bastu...

Välkommen på stugsemester!

Stugorna är 45m² + 12 m² altan med utemöbler och de ligger ca 30–50 m från stranden. De har två sovrum och kök/rum-kombination. Det finns 4 bäddplatser, en extra bädd går att ordna. Varmt och kallt vatten, tvättrum med dusch och ett eget utedass med tvättställ (kallt vatten). De tre stugorna har en gemensam strandbastu med badbrygga.

Stugorna är utrustade med elvärme, elspis med ugn, kaffebryggare, brödrost, mikrovågsugn, kylskåp med frysfack, strykjärn, radio, TV, dammsugare, utegrill, samt en gemensam fiskrök vid stranden.

Till varje stuga hör en roddbåt och  fiske för husbehov är tillåtet. Det är också möjligt att vistas på intilliggande holmar för fiske, sol och bad. Ca 100 m från stugorna finns en allmän badstrand.

Närmaste butik ligger16 km bort i byn Degerby. Här finns också bank, post, bibliotek, museum, fiskrestaurang, kafé, gym, tennisbana samt hälsovårdare.

Vandringsleden i Hastersboda, som är 5 km lång, ligger endast 1,5 km från stugorna.

Ej husdjur.

Måndagsbyte vecka 22–35.

För bokning kontakta stugvärdarna Arne & Mona Gustavsson,
tfn: +358 (0)18 51 297 mobil: +358 (0)40 708 0942, e-post: Arne & Mona Gustavsson

Adress, Arne & Mona Gustavsson, Hastersboda AX-22710 Föglö, Åland.

Prisuppgifter, se prislista.

Besök gärna vårt bildgalleri för mera fotografier över stugorna och landskapet runt omkring: bildgalleri

WEBBSIDA Tryck HÄR

Denna hemsida är byggd med N.nu - prova gratis du med.(info & kontakt)